Затверджено 10.09.2025 року
ТОВ “МЕТЕОТРЕК”
м. Київ, Україна
ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ СИСТЕМИ “METEOTREK”
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТЕОТРЕК" (надалі – "ВИКОНАВЕЦЬ"), юридична особа, зареєстрована за законодавством України, код ЄДРПОУ 42822911, місце реєстрації: 03061, м. Київ, пр. Відрадний, 103, офіс 606, в особі директора Власова Леоніда Олександровича, який діє на підставі Статуту, пропонує будь-якій юридичній або фізичній особі (надалі – "ЗАМОВНИК"), укласти цей Договір публічної оферти про надання послуг метеорологічного моніторингу (надалі – "Договір") на наступних умовах.
Ця оферта є публічною пропозицією ВИКОНАВЦЯ укласти Договір на умовах, викладених нижче, і адресована невизначеному колу осіб відповідно до статей 633, 641 Цивільного кодексу України. Акцепт (прийняття) цієї оферти здійснюється шляхом реєстрації ЗАМОВНИКА в СИСТЕМІ "METEOTREK" за посиланням
https://my.meteotrek.ua, додавання ОБЛАДНАННЯ, а також оплати ПОСЛУГ відповідно до умов цього Договору. З моменту акцепту оферти Договір вважається укладеним між ВИКОНАВЦЕМ і ЗАМОВНИКОМ, а ЗАМОВНИК погоджується з усіма умовами Договору без зауважень і застережень.
ВИКОНАВЕЦЬ має право вносити зміни до цієї оферти шляхом опублікування нової редакції на офіційному вебсайті https://www.meteotrek.ua або в WEB-ДОДАТКУ. Зміни набувають чинності з моменту їх опублікування, якщо інше не передбачено офертою. Продовження використання ПОСЛУГ після опублікування змін вважається акцептом нової редакції оферти.
1.ТЕРМІНИ І ВИЗНАЧЕННЯ
1.1. СИСТЕМА “METEOTREK” (надалі “СИСТЕМА”) — програмно-апаратний комплекс, який дозволяє ЗАМОВНИКУ отримувати інформацію про стан ОБЛАДНАННЯ та навколишнього середовища, де воно розташоване, за допомогою підключення до мережі Інтернет.
1.2. ОБЛАДНАННЯ — апаратні телеметричні пристрої, які дозволяють здійснювати дистанційне вимірювання та збір інформації про погодні умови з подальшим пересиланням її на СЕРВЕР.
1.3. ВІРТУАЛЬНА МЕТЕОСТАНЦІЯ — це система, яка використовує дані з різних джерел, таких як штучні супутники Землі, метеорологічні моделі, інші фізичні метеостанції. Така віртуальна метеостанція створює детальний прогноз для конкретної локації без встановлення фізичного обладнання.
СЕРВЕР — комплекс програмно-апаратних засобів, призначених для збору, обробки та збереження ДАНИХ, що надходять від ОБЛАДНАННЯ, з подальшим наданням доступу до пошуку, обробки та систематизації необхідних ДАНИХ ЗАМОВНИКУ за допомогою WEB-ДОДАТКУ або API.
WEB-ДОДАТОК — програмне забезпечення, що надається на умовах WEB доступу, за допомогою якого та мережі Інтернет ЗАМОВНИК має можливість використовувати ДАНІ, що зберігаються на СЕРВЕРІ.
API — набір спеціальних алгоритмів, розміщених на СЕРВЕРІ, які дозволяють ЗАМОВНИКАМ отримувати прямий доступ до пошуку, збору, систематизації та обробки ДАНИХ без використання WEB-ДОДАТКУ.
ДАНІ — набір показників, надісланих ОБЛАДНАННЯМ та збережених на СЕРВЕРІ.
ПОСЛУГА або ПОСЛУГИ (Послуга метеорологічного моніторингу) — послуги віддаленого контролю ОБЛАДНАННЯ ЗАМОВНИКА, а саме: визначення місцезнаходження ОБЛАДНАННЯ, перегляд ОБЛАДНАННЯ на електронній мапі, отримання ДАНИХ з ОБЛАДНАННЯ за допомогою мережі Інтернет та WEB-ДОДАТКУ або API, збереження ДАНИХ на СЕРВЕРІ необмежений час, а також надання технічної підтримки ЗАМОВНИКУ ВИКОНАВЦЕМ.
АБОНЕНТСЬКА ПЛАТА — фіксований регулярний платіж, визначений ВИКОНАВЦЕМ у ТАРИФНОМУ ПЛАНІ, який сплачується ЗАМОВНИКОМ за ПОСЛУГИ, що надаються ВИКОНАВЦЕМ.
ТАРИФНИЙ ПЛАН — таблиця відповідності переліку ПОСЛУГ та їх вартості, затверджена ВИКОНАВЦЕМ у цій публічній оферті, що розміщена на офіційних ресурсах ВИКОНАВЦЯ (WEB-сайт, WEB-ДОДАТОК, мобільний застосунок тощо). Актуальний ТАРИФНИЙ ПЛАН доступний за посиланням [вкажіть посилання на ТАРИФНИЙ ПЛАН, наприклад,
https://www.meteotrek.ua/tariffs].
ЛОГІН — діюча електронна пошта ЗАМОВНИКА, використовуючи яку він здійснює реєстрацію та подальшу авторизацію у WEB-ДОДАТКУ або API. Вказуючи електронну пошту, ЗАМОВНИК погоджується на отримання електронних листів від ВИКОНАВЦЯ.
ПАРОЛЬ — сукупна унікальна послідовність символів, яку створює ЗАМОВНИК під час реєстрації у WEB-ДОДАТКУ. ПАРОЛЬ може бути змінений ЗАМОВНИКОМ в будь-який момент за допомогою WEB-ДОДАТКУ.
2.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
2.1. Умови цього Договору визначаються ВИКОНАВЦЕМ самостійно відповідно до чинного законодавства України.
2.2. Цей Договір публічної оферти автоматично укладається із кожною особою (юридичною або фізичною), яка бажає його укласти, шляхом згоди ЗАМОВНИКА на умови цього Договору під час реєстрації у WEB-ДОДАТКУ.
2.3. Договір є обов’язковим для виконання ВИКОНАВЦЕМ після розміщення його на офіційному сайті ВИКОНАВЦЯ. Для ЗАМОВНИКА договір стає обов’язковим після реєстрації у WEB-ДОДАТКУ шляхом створення ЛОГІНУ та ПАРОЛЮ.
2.4. Договір стосується виключно використання СИСТЕМИ “METEOTREK” та надання ПОСЛУГ і не стосується роботи ОБЛАДНАННЯ ЗАМОВНИКА.
3.ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ
3.1. Права ВИКОНАВЦЯ3.1.1. Припиняти надання ПОСЛУГ ЗАМОВНИКУ шляхом обмеження доступу до пошуку, збору та обробки ДАНИХ у СИСТЕМІ у випадку наявності будь-якої заборгованості за цим Договором.
3.1.2. Оновлювати функціонал СИСТЕМИ без попереднього погодження із ЗАМОВНИКОМ.
3.1.3. Змінювати вартість АБОНЕНТСЬКОЇ ПЛАТИ та зміст ТАРИФНИХ ПЛАНІВ шляхом інформування ЗАМОВНИКА за допомогою WEB-ДОДАТКУ, офіційного сайту (
https://www.meteotrek.ua) та відправки інформації на електронну пошту ЗАМОВНИКА, яка використовується в якості ЛОГІНУ не пізніше, ніж за 30 (тридцять) днів до набуття чинності цих змін.
3.2. Обов'язки ВИКОНАВЦЯ:3.2.1. Після реєстрації ЗАМОВНИКА в СИСТЕМІ забезпечити доступ ЗАМОВНИКА до СИСТЕМИ за допомогою мережі Інтернет.
3.2.2. Надати ЗАМОВНИКУ доступ до інструкції з користування СИСТЕМОЮ.
3.2.3. Надавати ЗАМОВНИКУ технічну підтримку відповідно до розділу 5 цього Договору.
3.2.4. Забезпечити збереження ДАНИХ і зберігання їх в архіві на СЕРВЕРІ протягом необмеженого часу.
3.3. Права ЗАМОВНИКА3.3.1. Отримувати доступ до СИСТЕМИ у випадку своєчасної оплати ПОСЛУГ.
3.3.2. Відмовитись від отримання ПОСЛУГИ в будь-який момент без будь-яких штрафних санкцій з боку ВИКОНАВЦЯ.
3.3.3. Видалити всю власну інформацію з СИСТЕМИ без можливості відновлення.
3.3.4. Звертатися в службу технічної підтримки ВИКОНАВЦЯ відповідно до розділу 5 цього Договору.
3.4. Обов’язки ЗАМОВНИКА:3.4.1. Своєчасно оплачувати ПОСЛУГИ за цим Договором.
3.4.2. Не передавати ЛОГІН та ПАРОЛЬ третім особам.
3.4.3. Використовувати СИСТЕМУ виключно для законних цілей.
4.РЕГЛАМЕНТ НАДАННЯ ТА ОПЛАТИ ПОСЛУГ
4.1. Надання ПОСЛУГ ЗАМОВНИКУ розпочинається миттєво після завершення реєстрації в СИСТЕМІ за посиланням
https://my.meteotrek.ua/register4.2. Реєстрація в СИСТЕМІ вважається завершеною після підтвердження ЗАМОВНИКОМ власної електронної пошти, яка була вказана в якості ЛОГІНУ, шляхом переходу за гіперпосиланням у листі-підтвердженні.
4.3. До моменту додавання ЗАМОВНИКУ через WEB-ДОДАТОК власного ОБЛАДНАННЯ або оформлення ПІДПИСКИ вартість за ПОСЛУГИ не нараховується.
4.4. Загальна вартість ПОСЛУГИ визначається як сума всіх ПІДПИСОК і кількості та типу власного ОБЛАДНАННЯ відповідно до ТАРИФНОГО ПЛАНУ.
4.5. Платежі за цим Договором здійснюються ЗАМОВНИКОМ на підставі рахунків, виставлених ВИКОНАВЦЕМ, в українських гривнях шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ грошових коштів на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ.
4.6. ЗАМОВНИК сплачує ПОСЛУГИ ВИКОНАВЦЮ у повному обсязі, одноразовим платежем, протягом 2 (двох) банківських днів з моменту отримання копії рахунку електронною поштою. Електронна та факсимільна копія рахунку має юридичну силу оригіналу.
4.7. ТАРИФНИЙ ПЛАН визначений ВИКОНАВЦЕМ у гривнях з урахуванням 20% ПДВ.
4.8. Здійснення обміну бухгалтерськими документами, в тому числі надання Актів виконаних робіт / надання послуг, здійснюється через сервіс Вчасно (
https://vchasno.ua/) з використанням електронно-цифрового підпису.
4.9. Доступ до ДАНИХ надається ЗАМОВНИКУ з моменту зарахування оплати за ПОСЛУГИ.
4.10. Обробка платежів та продовження термінів користування ПОСЛУГАМИ відбувається ВИКОНАВЦЕМ впродовж 24 (двадцяти чотирьох) годин з моменту отримання платежу ЗАМОВНИКА.
4.11. У випадку, якщо на 00:00 10 (десятого) січня кожного календарного року ПОСЛУГА не була сплачена ЗАМОВНИКОМ на поточний календарний рік, ВИКОНАВЕЦЬ має право призупинити надання ПОСЛУГ, а за затримку оплати більше ніж на 30 (тридцять) календарних днів в односторонньому порядку розірвати цей Договір та видалити всі ДАНІ.
4.12. При відмові ЗАМОВНИКА від отримання ПОСЛУГИ або видаленні своїх даних із СИСТЕМИ протягом сплаченого періоду, сплачені кошти поверненню та перерахуванню не підлягають.
5. ВІРТУАЛЬНА МЕТЕОСТАНЦІЯ
5.1. Щоб розпочати користування ВІРТУАЛЬНОЮ МЕТЕОСТАНЦІЄЮ, ЗАМОВНИК має створити її через WEB-ДОДАТОК, вказавши координати необхідної локації. Подальша функціональність залежить від обраного тарифу.
5.2. Основні можливості ВІРТУАЛЬНОЇ МЕТЕОСТАНЦІЇ:
- перегляд поточних метеоданих для обраної локації;
- прогноз погоди на 5 днів;
- формування календаря обприскування для різних засобів захисту рослин (ЗЗР) та внесення рідких добрив;
- формування історії даних, які можна переглядати у графічному або табличному вигляді;
- інтеграція даних зі сторонніми системами в тарифних планах Standard та Enterprise.
5.3. Обмеження ВІРТУАЛЬНОЇ МЕТЕОСТАНЦІЇ:
- фіксована обмежена кількість параметрів у порівнянні зі стаціонарними фізичними станціями;
- менша точність зафіксованих погодних даних ніж у стаціонарних станцій.
6. API
6.1 Кожний ЗАМОВНИК отримує можливість додаткового активувати доступ до ДАНИХ з використанням API.
6.2 API активується виключно до кінця поточного календарного року, без можливості змін.
6.3 Якщо на 00:00 10 (десятого) січня поточного року ЗАМОВНИК не скасував активацію API, API продовжується автоматично на поточний календарний рік, на умовах відповідно до ТАРИФНОГО ПЛАНУ - Додатку №1 до цього Договору.
6.4 API підлягає своєчасній сплаті ПОСЛУГИ за умовами п.4.6. цього Договору.
7. НАДАННЯ ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ
7.1 В рамках надання ПОСЛУГИ ЗАМОВНИКУ, ВИКОНАВЕЦЬ здійснює технічну підтримку СИСТЕМИ.
7.2 До технічної підтримки входить:
- консультація ЗАМОВНИКА з приводу роботи СИСТЕМИ.
- віддалена діагностика ОБЛАДНАННЯ за наявності такої можливості.
- віддалена зміна налаштувань ОБЛАДНАННЯ за запитом ЗАМОВНИКА.
- усунення некоректних записів ДАНИХ, отриманих від ОБЛАДНАННЯ, або тих, що виникли при подальшій обробці таких ДАНИХ у СИСТЕМІ.
7.3 До технічної підтримки не входить:
- створення ЛОГІНІВ чи ПАРОЛІВ для ЗАМОВНИКІВ;
- додавання у СИСТЕМУ ОБЛАДНАННЯ;
- додавання у СИСТЕМУ географічних координат полів ЗАМОВНИКА.
7.4 Строк реакції на запит ЗАМОВНИКА представниками ВИКОНАВЦЯ не повинен перевищувати 8 (вісім) робочих годин. Реакцією вважається прийняття ВИКОНАВЦЕМ звернення ЗАМОВНИКА та повідомлення ЗАМОВНИКУ орієнтовних строків надання технічної підтримки.
7.5 Максимальний строк вирішення ВИКОНАВЦЕМ питання за запитом ЗАМОВНИКА становить 14 (чотирнадцять) календарних днів. Якщо протягом вказаного терміну питання не може бути вирішене службою технічної підтримки ВИКОНАВЦЯ, СТОРОНИ погоджують альтернативний метод вирішення питання та необхідний для цього час.
7.6 Технічна підтримка здійснюється з 9:30 до 18:00 за київським часом кожного робочого дня. Робочі дні визначаються відповідно до постанов Кабінету Міністрів України.
7.7 Усі звернення до ВИКОНАВЦЯ щодо технічної підтримки здійснюються ЗАМОВНИКОМ за допомогою онлайн ресурсу JIRA Service Desk за посиланням https://it-innovations.atlassian.net/servicedesk/customer/portal/2 або за допомогою вбудованого у WEB-ДОДАТОК віджета, або на адресу електронної пошти: support@meteotrek.ua
7.8 В окремих випадках (наприклад, при необхідності отримання додаткової інформації від ЗАМОВНИКА) ВИКОНАВЕЦЬ може надавати технічну підтримку ЗАМОВНИКУ за допомогою телефонного дзвінка.
8. ПЛАТНЕ ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ОБЛАДНАННЯ
8.1 Для ЗАМОВНИКА існує можливість отримання платного технічного обслуговування ОБЛАДНАННЯ у разі спливу гарантійного строку, або у разі не гарантійних випадків. Вартість такого обслуговування визначається відповідно до ТАРИФНОГО ПЛАНУ.
9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
9.1 За невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим договором ВИКОНАВЕЦЬ і ЗАМОВНИК несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.
9.2 ВИКОНАВЕЦЬ не несе відповідальності за порушення зобов'язань, передбачених в п. 3.2.4. цього Договору, якщо ці порушення настали з причин, які не залежать від ВИКОНАВЦЯ, а саме:
9.3 У разі збою, порушення режиму або втрати ДАНИХ, які настали до моменту надходження даних на СЕРВЕР ВИКОНАВЦЯ.
9.4 У разі збою, порушення режиму або втрати даних, які настали в період передачі ДАНИХ від СЕРВЕРА ВИКОНАВЦЯ до ЗАМОВНИКА.
9.5 У разі виникнення збоїв у передачі даних від ОБЛАДНАННЯ, викликаних стороннім втручанням у його роботу.
9.6 ВИКОНАВЕЦЬ припиняє надання ПОСЛУГ з моменту порушення строків оплати.
9.7 ВИКОНАВЕЦЬ зобов'язується зберігати сувору конфіденційність інформації про ЗАМОВНИКА.
9.8 ВИКОНАВЕЦЬ не несе відповідальність за збитки, що виникли в наступних випадках, але не обмежуючись ними:
9.9 Неправильної роботи СИСТЕМИ, викликаної неналежним функціонуванням інших електричних пристроїв, що використовуються у безпосередній близькості до ОБЛАДНАННЯ.
9.10 Відсутності можливості прийому і відправки сигналів, необхідних для правильної роботи (зокрема, відсутності покриття мобільного зв'язку), чи інших порушень / перешкод радіопередач, незалежних від ВИКОНАВЦЯ, викликані неналежним використанням ОБЛАДНАННЯ з боку ЗАМОВНИКА;
9.11 У разі надання ЗАМОВНИКОМ ЛОГІНУ та ПАРОЛЮ до СИСТЕМИ третім особам.
10. ПРАВА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ
10.1 Торгова марка та торговий знак “METEOTREK” належать ВИКОНАВЦЮ.
10.2 Програмне забезпечення СИСТЕМИ, а саме СЕРВЕР, API, та WEB-ДОДАТОК належать ВИКОНАВЦЮ.
10.3 Надання ПОСЛУГ ЗАМОВНИКАМ не означає перехід будь-яких прав на інтелектуальну власність СИСТЕМИ.
10.4 ВИКОНАВЕЦЬ залишає за собою право використовувати ДАНІ на власний розсуд та для проведення дослідницької роботи.
11. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ
11.1 ВИКОНАВЕЦЬ та ЗАМОВНИК звільняються від відповідальності у разі затримки виконання зобов’язання або невиконання своїх обов’язків за Договором, якщо вказані затримки чи невиконання виникли внаслідок обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).
11.2 До обставин непереборної сили належать: війна, страйки, пожежі, вибухи, повені чи інші стихійні лиха; оголошення ембарго, інші дії чи бездіяльність органів влади та/або управління України чи інших країн, які безпосередньо впливають на виконання ВИКОНАВЦЕМ та ЗАМОВНИКОМ їх обов’язків.
11.3 ВИКОНАВЕЦЬ та ЗАМОВНИК зобов’язані письмово, не пізніше 48 (сорока восьми) годин з моменту настання обставин непереборної сили, повідомити одна одну про настання таких обставин, якщо вони перешкоджають належному виконанню Договору. Підтвердженням настання обставин непереборної сили є офіційне підтвердження таких обставин Торгово-Промисловою палатою України або іншим уповноваженим органом.
12. ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ
12.1 Взаємовідносини між ВИКОНАВЦЕМ та ЗАМОВНИКОМ, які не врегульовані цим Договором, регулюються чинним законодавством України.
12.2 Прийняттям цього Договору ВИКОНАВЕЦЬ та ЗАМОВНИК відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» надають один одному однозначну беззастережну згоду (дозвіл) на обробку персональних даних у письмовій та/або електронній формі в обсязі, що міститься у цьому Договорі, рахунках, актах, накладних та інших документах, що стосуються цього Договору, з метою забезпечення реалізації цивільно-правових, господарсько-правових, адміністративно-правових, податкових відносин та відносин у сфері бухгалтерського обліку, а також підтверджує, що отримала повідомлення про включення персональних даних до бази персональних даних у Державному реєстрі баз персональних даних.
12.3 Цей Договір набуває чинності з моменту акцепту оферти та діє протягом одного року. Даний Договір вважається продовженим на наступний рік кожного разу, якщо жодна зі СТОРІН не повідомить письмово іншу СТОРОНУ про припинення дії цього Договору, не пізніше як за один місяць до закінчення терміну його дії.
12.4 Договір може бути припинено:
- За ініціативою ЗАМОВНИКА в будь-який момент шляхом видалення облікового запису або письмового повідомлення ВИКОНАВЦЯ.
- За ініціативою ВИКОНАВЦЯ у разі порушення ЗАМОВНИКОМ умов Договору, включаючи несвоєчасну оплату.
- Автоматично у разі неоплати ПОСЛУГ відповідно до п. 4.
12.5 Будь-які зміни та доповнення до цього Договору є дійсними, якщо вони опубліковані ВИКОНАВЦЕМ на офіційному ресурсі.
12.6 Переуступка прав та обов’язків однієї СТОРОНИ за цим Договором третій особі без письмової згоди другої СТОРОНИ не допускається.
12.7 Після акцепту оферти всі попередні переговори та листування СТОРІН щодо предмета цього Договору втрачають силу.
12.8 Цей Договір складений українською мовою.
РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТЕОТРЕК"
Адреса: 03061, м. Київ, пр. Відрадний, 103, офіс 606
Код ЄДРПОУ: 42822911
Рахунок: UA423052990000026007026706414
в АТ КБ “ПРИВАТБАНК”, м. Київ
Директор: Власов Леонід Олександрович