Договір публічної оферти системи "METEOTREK"
Затверджено 2.04.2020
м. Київ, Україна
ТОВ “МЕТЕОТРЕК”
- ТЕРМІНИ І ВИЗНАЧЕННЯ
- АБОНЕНТ – особа, що уклала із ВИКОНАВЦЕМ договір публічної оферти системи “METEOTREK” та отримує послуги за цим договором.
- ВИКОНАВЕЦЬ – Товариство з обмеженою відповідальністю “МЕТЕОТРЕК”, зареєстроване за адресою 03061, м. Київ, проспект Відрадний, 103, офіс 606, офіційний WEB-сайт: www.meteotrek.ua.
- СИСТЕМА «METEOTREK» (надалі – СИСТЕМА) – програмно-апаратний комплекс, який дозволяє АБОНЕНТУ отримувати інформацію про стан ОБЛАДНАННЯ та близького до нього навколишнього середовища за допомогою підключення до мережі Інтернет.
- ОБЛАДНАННЯ — апаратні телеметричні пристрої, які дозволяють здійснювати дистанційні вимірювання та збір інформації про погодні умови з подальшим пересиланням їх на СЕРВЕР.
- СЕРВЕР – набір програмно-апаратних засобів, призначених для збору, обробки та збереження ДАНИХ, що надходять від ОБЛАДНАННЯ, з подальшим наданням даних АБОНЕНТУ за допомогою WEB-ДОДАТКУ або API.
- WEB-ДОДАТОК – програмне забезпечення, що надається на умовах WEB-доступу, за допомогою якого та мережі Інтернет АБОНЕНТ має можливість отримувати доступ до ДАНИХ, що зберігаються на СЕРВЕРІ.
- API – набір спеціальних алгоритмів, розміщених на СЕРВЕРІ, які дозволяють АБОНЕНТАМ отримувати прямий доступ до ДАНИХ без використання WEB-ДОДАТКУ.
- ДАНІ – набір показників, надісланих ОБЛАДНАННЯМ та збережений на СЕРВЕРІ.
- ПОСЛУГА (Послуга метеорологічного моніторингу) – організація доступу АБОНЕНТА до ДАНИХ за допомогою мережі Інтернет та WEB-ДОДАТКУ або API.
- АБОНЕНТСЬКА ПЛАТА – фіксований регулярний платіж, визначений ВИКОНАВЦЕМ у ТАРИФНОМУ ПЛАНІ, який сплачується ЗАМОВНИКОМ за ПОСЛУГИ, що надаються ВИКОНАВЦЕМ.
- ШАРИНГ – активація АБОНЕНТОМ функції надання ДАНИХ із власного ОБЛАДНАННЯ іншим АБОНЕНТАМ СИСТЕМИ.
- ПІДПИСКА – підключення до ДАНИХ, надісланих на СЕРВЕР ОБЛАДНАННЯМ, що належить третім сторонам, які попередньо активували функцію ШАРИНГ.
- ТАРИФНИЙ ПЛАН – таблиця відповідності переліку ПОСЛУГ їх вартості, затверджена ВИКОНАВЦЕМ на офіційному сайті та у Додатку №1 до цього Договору.
- ЛОГІН – діюча електронна пошта АБОНЕНТА, за допомогою якої АБОНЕНТ здійснює реєстрацію та подальшу авторизацію у WEB-ДОДАТКУ або API. Вказуючи цю електронну пошту, АБОНЕНТ погоджується на отримання електронних листів від ВИКОНАВЦЯ з приводу роботи СИСТЕМИ.
- ПАРОЛЬ — сукупна унікальна послідовність символів, яку створює АБОНЕНТ під час реєстрації у WEB-ДОДАТКУ для здійснення доступу до ДАНИХ. ПАРОЛЬ може бути змінений АБОНЕНТОМ самостійно в будь-який момент за допомогою WEB-ДОДАТКУ.
- ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
- Умови цього Договору визначаються ВИКОНАВЦЕМ самостійно відповідно до чинного законодавства України.
- Цей Договір публічної оферти автоматично укладається із кожною особою (юридичною або фізичною), яка бажає його укласти, шляхом згоди АБОНЕНТА на умови цього Договору під час реєстрації у WEB-ДОДАТКУ.
- Договір є обов’язковим для виконання ВИКОНАВЦЕМ після розміщення його на офіційному сайті ВИКОНАВЦЯ. Для АБОНЕНТА договір стає обов’язковим після реєстрації у WEB-ДОДАТКУ шляхом створення ЛОГІНУ та ПАРОЛЮ.
- Договір стосується виключно використання СИСТЕМИ “METEOTREK” та надання ПОСЛУГ і не стосується роботи ОБЛАДНАННЯ АБОНЕНТА.
- ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ
- Права ВИКОНАВЦЯ
- Припиняти надання ПОСЛУГИ АБОНЕНТУ у випадку наявності будь-якої заборгованості за цим Договором шляхом обмеження доступу до ДАНИХ або СИСТЕМИ.
- Оновлювати функціонал СИСТЕМИ без попереднього погодження із АБОНЕНТОМ.
- Змінювати вартість АБОНЕНТСЬКОЇ ПЛАТИ та зміст ТАРИФНИХ ПЛАНІВ шляхом інформування АБОНЕНТА за допомогою WEB-ДОДАТКУ, офіційного сайту (https://www.meteotrek.ua) та відправки інформації на електронну пошту АБОНЕНТА, яка використовується в якості ЛОГІНУ не пізніше, ніж за 30 (тридцять) днів до набуття чинності цих змін.
- Обов’язки ВИКОНАВЦЯ:
- Після реєстрації АБОНЕНТА в СИСТЕМІ забезпечити доступ АБОНЕНТА до СИСТЕМИ за допомогою мережі Інтернет.
- Надати АБОНЕНТУ доступ до інструкції з користування СИСТЕМОЮ.
- Надавати АБОНЕНТУ технічну підтримку відповідно до розділу 5 цього Договору..
- Забезпечити збереження ДАНИХ і зберігання їх в архіві на СЕРВЕРІ протягом необмеженого часу.
- Права АБОНЕНТА
- Отримувати доступ до СИСТЕМИ у випадку своєчасної оплати ПОСЛУГ.
- Відмовитись від отримання ПОСЛУГИ в будь-який момент без будь-яких штрафних санкцій з боку ВИКОНАВЦЯ.
- Видалити всю власну інформацію з СИСТЕМИ без можливості відновлення.
- Звертатися в службу технічної підтримки ВИКОНАВЦЯ відповідно до розділу 5 цього Договору.
- Обов’язки АБОНЕНТА:
- Своєчасно оплачувати ПОСЛУГИ за цим Договором.
- Права ВИКОНАВЦЯ
- РЕГЛАМЕНТ НАДАННЯ ТА ОПЛАТИ ПОСЛУГ
- Надання ПОСЛУГ АБОНЕНТУ розпочинається миттєво після завершення реєстрації в СИСТЕМІ за посиланням https://web.meteotrek.ua/register.
- Реєстрація в СИСТЕМІ вважається завершеною після підтвердження АБОНЕНТОМ власної електронної пошти, яка була вказана у якості ЛОГІНУ, шляхом переходу за гіперпосиланням у листі-підтвердженні.
- До моменту додавання АБОНЕНТОМ через WEB-ДОДАТОК власного ОБЛАДНАННЯ або оформлення ПІДПИСКИ вартість за ПОСЛУГИ не нараховується.
- Загальна вартість ПОСЛУГИ визначається як сума всіх ПІДПИСОК і кількості та типу власного ОБЛАДНАННЯ відповідно до ТАРИФНОГО ПЛАНУ.
- Платежі за цим Договором здійснюються ЗАМОВНИКОМ на підставі рахунків, виставлених ВИКОНАВЦЕМ, в українських гривнях шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ грошових коштів на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ.
- АБОНЕНТ сплачує ПОСЛУГИ ВИКОНАВЦЮ у повному обсязі, одноразовим платежем, протягом 2 (двох) банківських днів з моменту отримання копії рахунку електронною поштою. Електронна та факсимільна копія рахунку має юридичну силу оригіналу.
- ТАРИФНИЙ ПЛАН визначений ВИКОНАВЦЕМ в умовних одиницях. Одна умовна одиниця еквівалентна одному американському долару. Перерахунок в українську гривню здійснюється за курсом Національного Банку України на день виставлення рахунку.
- Здійснення обміну бухгалтерськими документами, в тому числі надання Актів виконаних робіт / надання послуг, здійснюється через сервіс Вчасно (https://vchasno.ua/) з використанням електронно-цифрового підпису.
- Доступ до ДАНИХ надається АБОНЕНТУ з моменту зарахування оплати за ПОСЛУГИ.
- Обробка платежів та продовження термінів користування ПОСЛУГОЮ відбувається ВИКОНАВЦЕМ впродовж 24 (двадцяти чотирьох) годин з моменту отримання платежу на розрахунковий рахунок ВИКОНАВЦЯ.
- У випадку, якщо на 00:00 10 (десятого) січня кожного календарного року ПОСЛУГА не була сплачена АБОНЕНТОМ на поточний календарний рік, ВИКОНАВЕЦЬ має право призупинити надання ПОСЛУГ, а за затримку оплати більше ніж на 30 (тридцять) календарних днів в односторонньому порядку розірвати цей Договір та видалити всі ДАНІ.
- При відмові АБОНЕНТА від отримання ПОСЛУГИ або видаленні своїх даних із СИСТЕМИ протягом сплаченого періоду, сплачені кошти поверненню та перерахуванню не підлягають.
- ШАРИНГ
- Кожний АБОНЕНТ отримує можливість активації функції надання ДАНИХ із власного ОБЛАДНАННЯ іншим АБОНЕНТАМ СИСТЕМИ.
- При активації ШАРИНГУ АБОНЕНТ отримує спеціальну вартість на ПОСЛУГУ відповідно до ТАРИФНОГО ПЛАНУ.
- ШАРИНГ активується виключно до кінця поточного календарного року, без можливості змін.
- Якщо на 00:00 10 (десятого) січня поточного року АБОНЕНТ не відмінив активацію ШАРИНГУ, ШАРИНГ продовжується автоматично на поточний календарний рік, на умовах відповідно до ТАРИФНОГО ПЛАНУ.
- ВИКОНАВЕЦЬ гарантує, що точне поточне місцезнаходження ОБЛАДНАННЯ АБОНЕНТА та його назва, для якого активована функція ШАРИНГУ, не буде доступне іншим АБОНЕНТАМ СИСТЕМИ.
- При активації функції ШАРИНГУ АБОНЕНТ зобов’язаний забезпечувати працездатність ОБЛАДНАННЯ та не змінювати місцезнаходження ОБЛАДНАННЯ протягом періоду ШАРИНГУ. В протилежному випадку ВИКОНАВЕЦЬ має право нарахувати додаткову вартість ПОСЛУГ відповідно до ТАРИФНОГО ПЛАНУ.
- ПІДПИСКА
- Кожний АБОНЕНТ отримує можливість активувати ПІДПИСКУ на ОБЛАДНАННЯ третіх сторін, які попередньо активували ШАРИНГ по власному ОБЛАДНАННЮ.
- Вартість ПІДПИСКИ залежить від типу ОБЛАДНАННЯ та місяця активації ПІДПИСКИ відповідно до ТАРИФНОГО ПЛАНУ.
- АБОНЕНТ, активуючи ПІДПИСКУ, надає згоду на те, що він не буде мати інформацію про точне місцезнаходження ОБЛАДНАННЯ та функції будь-якого керування ОБЛАДНАННЯМ, а тільки доступ до ДАНИХ по ОБЛАДНАННЮ.
- ПІДПИСКА активується виключно до кінця поточного календарного року, без можливості змін.
- Якщо на 00:00 10 (десятого) січня поточного року АБОНЕНТ не відмінив активацію ПІДПИСКИ, ПІДПИСКА продовжується автоматично на поточний календарний рік, на умовах відповідно до ТАРИФНОГО ПЛАНУ.
- ПІДПИСКА підлягає своєчасній сплаті ПОСЛУГИ за умовами п.4.6. цього Договору.
- ПІДПИСКА доступна виключно АБОНЕНТАМ, які використовують WEB-ДОДАТОК та API. АБОНЕНТАМ які використовують виключно API – ПІДПИСКА не є доступною.
- API
- Кожний АБОНЕНТ отримує можливість додаткового активувати доступ до ДАНИХ з використанням API.
- API активується виключно до кінця поточного календарного року, без можливості змін.
- Якщо на 00:00 10 (десятого) січня поточного року АБОНЕНТ не відмінив активацію API, API продовжується автоматично на поточний календарний рік, на умовах відповідно до ТАРИФНОГО ПЛАНУ – Додатку №1 до цього Договору.
- API підлягає своєчасній сплаті ПОСЛУГИ за умовами п.4.6. цього Договору.
- НАДАННЯ ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ
- В рамках надання ПОСЛУГИ АБОНЕНТУ, ВИКОНАВЕЦЬ здійснює технічну підтримку СИСТЕМИ.
- До технічної підтримки входить:
- Консультація АБОНЕНТА з приводу роботи СИСТЕМИ.
- Віддалена діагностика ОБЛАДНАННЯ за наявності такої можливості.
- Віддалена зміна налаштувань в ОБЛАДНАННІ за запитом АБОНЕНТА.
- Обробка побажань щодо нового функціоналу СИСТЕМИ.
- До технічної підтримки не входить:
- Створення ЛОГІНІВ та ПАРОЛІВ для АБОНЕНТІВ.
- Додавання в СИСТЕМУ ОБЛАДНАННЯ.
- Додавання в СИСТЕМУ географічних координат полей АБОНЕНТА.
- Строк реакції на запит АБОНЕНТА представниками ВИКОНАВЦЯ не повинен перевищувати 8 (вісім) робочих годин. Під реакцією розуміється прийняття ВИКОНАВЦЕМ звернення АБОНЕНТА та надання ВИКОНАВЦЕМ АБОНЕНТУ орієнтовних строків надання технічної підтримки.
- Технічна підтримка здійснюється у проміжку між 9:30 та 18:00 кожного робочого дня. Робочі дні визначаються відповідно до постанов Кабінету Міністрів України.
- Всі звернення до ВИКОНАВЦЯ щодо технічної підтримки здійснюються АБОНЕНТОМ за допомогою онлайн ресурсу JIRA Service Desk за посиланням https://itinnovations.atlassian.net/servicedesk/customer/portal/6/, або у за допомогою вбудованого у WEB-ДОДАТОК віджету.
- В окремих випадках, а саме при необхідності отримання додаткової інформації від АБОНЕНТА, ВИКОНАВЕЦЬ може надавати технічну підтримку АБОНЕНТУ за телефоном.
- ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
- За невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим договором ВИКОНАВЕЦЬ і АБОНЕНТ несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.
- ВИКОНАВЕЦЬ не несе відповідальності за порушення зобов’язань, передбачених в п. 3.2.4. цього Договору, якщо ці порушення настали з причин, які не залежать від ВИКОНАВЦЯ, а саме:
- У разі збою, порушення режиму або втрати ДАНИХ, які настали до моменту надходження даних на СЕРВЕР ВИКОНАВЦЯ.
- У разі збою, порушення режиму або втрати даних, які настали в період передачі ДАНИХ від СЕРВЕРА ВИКОНАВЦЯ до АБОНЕНТА.
- У разі виникнення збоїв у передачі даних від ОБЛАДНАННЯ, викликаних стороннім втручанням у його роботу.
- ВИКОНАВЕЦЬ припиняє надання ПОСЛУГ з моменту порушення строків оплати.
- ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язується зберігати сувору конфіденційність інформації про АБОНЕНТА.
- ВИКОНАВЕЦЬ не несе відповідальність за збитки, що виникли в наступних випадках, але не обмежуючись ними:
- Неправильної роботи СИСТЕМИ, викликаної неналежним функціонуванням інших електричних пристроїв, що використовуються у безпосередній близькості до ОБЛАДНАННЯ.
- Відсутності можливості прийому і відправки сигналів, необхідних для правильної роботи (зокрема, відсутності покриття мобільного зв’язку), чи інших порушень / перешкод радіопередач, незалежних від ВИКОНАВЦЯ, викликані неналежним використанням ОБЛАДНАННЯ з боку АБОНЕНТА;
- У разі надання АБОНЕНТОМ ЛОГІНУ та ПАРОЛЮ до СИСТЕМИ третім особам.
- ПРАВА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ
- Торгова марка та торговий знак “METEOTREK” належать ВИКОНАВЦЮ.
- Програмне забезпечення СИСТЕМИ, а саме СЕРВЕР, API, та WEB-ДОДАТОК належать ВИКОНАВЦЮ.
- Надання ПОСЛУГ АБОНЕНТАМ не означає перехід будь-яких прав на інтелектуальну власність СИСТЕМИ.
- ВИКОНАВЕЦЬ залишає за собою право використовувати ДАНІ на власний розсуд та для проведення дослідницької роботи.
- ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ
- ВИКОНАВЕЦЬ та АБОНЕНТ звільняються від відповідальності у разі затримки виконання зобов’язання або невиконання своїх обов’язків за Договором, якщо вказані затримки чи невиконання виникли внаслідок обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).
- До обставин непереборної сили належать: війна, страйки, пожежі, вибухи, повені чи інші стихійні лиха; оголошення ембарго, інші дії чи бездіяльність органів влади та/або управління України чи інших країн, які безпосередньо впливають на виконання ВИКОНАВЦЕМ та АБОНЕНТОМ їх обов’язків.
- ВИКОНАВЕЦЬ та АБОНЕНТ зобов’язані письмово, не пізніше 48 (сорока восьми) годин з моменту настання обставин непереборної сили, повідомити одна одну про настання таких обставин, якщо вони перешкоджають належному виконанню Договору. Підтвердженням настання обставин непереборної сили є офіційне підтвердження таких обставин Торгово-Промисловою палатою України або іншим уповноваженим органом.
- ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ
- Взаємовідносини між ВИКОНАВЦЕМ та АБОНЕНТОМ, які не врегульовані цим Договором, регулюються чинним законодавством України.
- Прийняттям цього Договору ВИКОНАВЕЦЬ та АБОНЕНТ відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» надають один одному однозначну беззастережну згоду (дозвіл) на обробку персональних даних у письмовій та/або електронній формі в обсязі, що міститься у цьому Договорі, рахунках, актах, накладних та інших документах, що стосуються цього Договору, з метою забезпечення реалізації цивільно-правових, господарсько-правових, адміністративно-правових, податкових відносин та відносин у сфері бухгалтерського обліку, а також підтверджує, що отримала повідомлення про включення персональних даних до бази персональних даних у Державному реєстрі баз персональних даних.
ДОДАТОК №1
ДО ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ
ТАРИФНИЙ ПЛАН
- Стандартна вартість за 1 (одну) одиницю ОБЛАДНАННЯ на поточний рік
Місяць активації ПОСЛУГ | Тип ОБЛАДНАННЯ | ||
METEOTREK RW, RW 2.0, RW 2.1 | METEOTREK MOBI | METEOTREK Soil, Soil+Rain, Rain, Rain + Air | |
Січень | 180 | 120 | 90 |
Лютий | 165 | 110 | 82,5 |
Березень | 150 | 100 | 75 |
Квітень | 135 | 90 | 67,5 |
Травень | 120 | 80 | 60 |
Червень | 105 | 70 | 52,5 |
Липень | 90 | 60 | 45 |
Серпень | 75 | 50 | 37,5 |
Вересень | 60 | 40 | 30 |
Жовтень | 45 | 30 | 22,5 |
Листопад | 30 | 20 | 15 |
Грудень | 15 | 10 | 7,5 |
- Вартість на умовах ШАРИНГУ за 1 (одну) одиницю ОБЛАДНАННЯ на поточний рік*
Місяць активації ПОСЛУГ | Тип ОБЛАДНАННЯ | ||
METEOTREK RW, RW 2.0, RW 2.1 | METEOTREK MOBI, Soil | METEOTREK Soil+Rain, Rain, Rain + Air | |
Січень | 90 | Не надається | 45 |
Лютий | 82,5 | 41,25 | |
Березень | 75 | 37,5 | |
Квітень | 67,5 | 33,75 | |
Травень | 60 | 30 | |
Червень | 52,5 | 26,25 | |
Липень | 45 | 22,5 | |
Серпень | 37,5 | 18,75 | |
Вересень | 30 | 15 | |
Жовтень | 22,5 | 11,25 | |
Листопад | 15 | 7,5 | |
Грудень | 7,5 | 3,75 |
- Вартість API за 1 (одну) одиницю ОБЛАДНАННЯ на поточний рік
Місяць активації ПОСЛУГ | Стандартна вартість | Вартість на умовах ШАРИНГУ** |
Січень | 90 | 45 |
Лютий | 82,5 | 41,25 |
Березень | 75 | 37,5 |
Квітень | 67,5 | 33,75 |
Травень | 60 | 30 |
Червень | 52,5 | 26,25 |
Липень | 45 | 22,5 |
Серпень | 37,5 | 18,75 |
Вересень | 30 | 15 |
Жовтень | 22,5 | 11,25 |
Листопад | 15 | 7,5 |
Грудень | 7,5 | 3,75 |
- Вартість ПІДПИСКИ за 1 (одну) одиницю ОБЛАДНАННЯ на поточний рік
Місяць активації ПОСЛУГ | Кількість показників від ОБЛАДНАННЯ | ||
1 – 3 | 4 – 6 | 7+ | |
Січень | 90 | 120 | 180 |
Лютий | 82,5 | 110 | 165 |
Березень | 75 | 100 | 150 |
Квітень | 67,5 | 90 | 135 |
Травень | 60 | 80 | 120 |
Червень | 52,5 | 70 | 105 |
Липень | 45 | 60 | 90 |
Серпень | 37,5 | 50 | 75 |
Вересень | 30 | 40 | 60 |
Жовтень | 22,5 | 30 | 45 |
Листопад | 15 | 20 | 30 |
Грудень | 7,5 | 10 | 15 |